// Murasaki World !

Murasaki Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Konichiwa ! Welcome to my Perfect World . Watashi no namae wa Amie desu ( My name is Amie ). Just call me Amie okay :).


Contest Best!

Tagboard!



My Tomodachi!

Big Claps!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Lia Abdillah
Edited By: Amie
Others:   



KuaLa WoH !!!





 

Hai sume...pe kabar?cihat ke?AmIe cihat je..huhu
Ari tu kan AmIe gi blk kg ngan KiM n MaR..
Pas je nk blk ayh ajk gi Kuala Woh..bes sgt2 taw...
AmIe gi ngan famili n kwn..
spe agi kalo bukan KiM n MaR..
kteowg mandi2..terjun..hehe nk tipu lak mne de terjun..
kalo terjun ti tup..tup..trlanggar btu lak..hehe
tp sblum jd gile nk mandi2..kteowg kene la mkn dlu..
ni edak terus nk tejun cam tarzan lak...
hehe.. ni bbrpe gmbr kteowg tgkp gmbr mse kat sne..
nk tgk..tgk la kalo xnk tgk pon x pe..asalkn kowg bhgia..huhu

GamBar Kat Kuala Woh
 
kene la mkn dlu ye ..ti lapar lak mse ngah mandi..huhu

tgk kat blkg MaR..tu la tempat yg kteowg akan terjun ti..hehe

peace! hehe

Mar n KiM
lalalalala..

My Famili n Friends...^^
sweet memory..

 KiM n AmIe
Kim n MaR
 KiM
AmIe
 MaR



my sister


GamBar my mom with my sister 


smpi sni je ..k tata ..
senyum slalu k..^^


See ya!